Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на пошті або в присутності працівника служби доставки.

Повернення / обмін виробу необхідно надіслати лише Новою поштою!

Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. 

Умови повернення / обміну вироба

1. Обов'язково повідомте нас про Ваше бажання поміняти / повернути товар.

2. Для повернення грошей необхідно написати заяву, яка буде підставою для повернення грошових коштів (форма заяви представлена нижче в доступі для скачування) - адресу для відправлення уточнюйте у менеджерів.

3. Ми приймаємо на повернення / обмін вироби в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці і при наявності товарного чека / гарантійного талона.

4. Після отримання виробу на обмін / повернення наші фахівці перевірять стан виробу для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.

5. Після перевірки фахівцями стану виробу, з Вами зв'яжеться менеджер для оформлення повернення грошей або обміну на інший виріб.

6. Обовʼязкова наявність гарантійного талону.

При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в первісному замовленні.

Будь ласка, переконайтеся що:

1. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

2. Збережено всі ярлики та заводське маркування.

Ви не можете повернути:

1. Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак).

2. Вироби, які мають сліди користування.

3. Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну.

4. Вироби з розкритим блістерним пакуванням.

Повернення товару належної якості

Якщо Вам не підійшов товар - не переймайтеся, ми його можемо обміняти або прийняти повернення без будь-яких ускладнень впродовж 14 днів. 

Обов'язково збережіть чек. Це є гарантією того, що товар був придбаний в нашому магазині.

Умови повернення, якщо Ви просто передумали залишати товар

Товар приймається до повернення протягом 14 днів з моменту отримання.

Умови: товар не був у використанні, пакування - не розкрит, збережений товарний вигляд і споживчі властивості.

Для оформлення обміну / повернення необхідно зв'язатися з нашими менеджерами в обов'язковому порядку!

Повернення товару неналежної якості

Просимо Вас завжди перевіряти замовлення при доставці

  • Переконайтеся, що Ви отримали саме те, що замовляли, в зазначеній кількості і належної якості.

  • Якщо Ви через непорозуміння отримали товар неналежної якості (який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей), Ви маєте право повернути або обміняти товар після того, як Ви зв'язалися з нашим менеджером.

Повернення грошей проводиться в термін 14 днів з моменту прийняття позитивного рішення з приводу повернення.

Для того, щоб Вам повернули гроші за придбаний товар, необхідно:

1. Зателефонувати нам, щоб менеджер зафіксував очікування обміну / повернення на Ваше замовлення.

2. З менеджером обговорити зручний Вам спосіб обміну / повернення.

Ви можете обміняти або повернути товар впродовж 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Повернення / обмін виробу необхідно надіслати лише Новою поштою! Працівник Нової пошти фіксує відсутність механічних пошкоджень та комплектацію

Зверніть увагу:

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. 

До таких товарів відносяться:

  • Білизна натільна.

Заява на повернення товару (потрібно завантажити і роздрукувати):

Заява на повернення

Заяву відправляйте на вказану електронну адресу: sarainua@gmail.com